Volg ons online

21 januari 2020: Algemene Ledenvergadering 2020

Algemene Ledenvergadering 2020

Beste leden van BrabantsGoed,

We starten het jaar traditiegetrouw met de Algemene ledenvergadering op dinsdag 21 januari. Tijdens de ALV kijken we samen terug op 2019 en delen we de plannen voor 2020 met jullie. De reiscommissie maakt de stad van onze jaarlijkse stedentrip bekend. Verder toosten we natuurlijk met elkaar op het nieuwe jaar en gaan we weer een mooi kookavontuur beleven! (heb je een kookschort van Brabants Goed, neem deze dan ajb weer mee).

We hopen dat je 21 januari a.s. ook aanwezig bent. Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, wil je dan jouw stemrecht overdragen aan een ander lid en hem of haar machtigen? Wanneer je aan geeft dat je erbij bent, zorg er dan voor dat je ook daadwerkelijk komt. We houden rekening met jouw aanwezigheid voor het stemmen en de locatie voor het inslaan van ingrediënten voor de kookworkshop.

Ter voorbereiding op de ALV worden de volgende documenten nog nagezonden:
– Agenda ALV
– Notulen ALV 2019
– Kostenoverzicht 2019
– Opbrengstenoverzicht 2019
– Totaaloverzicht 2019
– Balans 2019
– Akkoord kascommissie
– Budget 2020

Locatie:

Bioboerderij ’t Schop
Esbeekseweg 2
5081 ED Hilvarenbeek
www.hetschop.nl

Programma:

16:00 uur – Ontvangst
16:30 uur – Start ALV
17:30 uur – Start kookworkshop en rondleiding Bio Boerderij
21:00 uur – Einde.

We rekenen weer op een grote opkomst. Meld jezelf voor vrijdag 3 januari aan door middel van onderstaande button zodat we afspraken over de workshop tijdig af kunnen stemmen.

Met vriendelijke groet,

Koen, Rianne, Bart, Jaap en Arnoud